Login

Generelle udfordringer med FOCUS

Nedenfor er der support-emner som ikke omhandler direkte login i FOCUS, men omkringliggende problemer.

 

Jeg klikker på linket til kandidat/klient, men den åbner ikke

Løsning:
Det kan skyldes, at din PC er sat op til at bruge en primær adresse i browseren, typisk din personlige mail (se punktet ”Den fortæller mig jeg ikke er medlem af organisation eller virksomhed).
Et workaround kan være

  1. Højreklik på linket til kandidaten i mailen, og kopiér linkadresse
  2. Gå til den browser eller inkognito vindue man er logget på FOCUS med
  3. Indsæt linket i adresselinjen øverst

Nu vil browseren bruge den eksisterende Microsoft-adgang til at åbne kandidaten og du vil komme ind.

 

Jeg har fået en mail, der fortæller mit password udløber – hvordan skifter jeg det?

Løsning:
Hver 3. måned skal du oprette nyt password til FOCUS grundet datasikkerhed.
Sådan skifter du password:

  1. Gå til https://changepassword.as3.dk
  2. Indtast i 1. rubrik din mailadresse (eksempel: xxxx@danskerhvervspsykologi.dk)
  3. Indtast i 2. rubrik dit nuværende kodeord til FOCUS
  4. Indtast i 3. rubrik dit nye password
  5. Indtast i 4. rubrik dit nye password igen
  6. Vælg ”Change password” knappen til sidst

Password til FOCUS er nu ændret, og vil være gældende de næste 3 måneder.